Zmierz się z ciśnieniem!

To nowa akcja w ramach kampanii Zapobiegam.pl realizowana przez Fundację Udaru Mózgu.

Kampania edukacyjna na temat samokontroli ciśnienia tętniczego krwi, które podwyższone, może być poważnym czynnikiem ryzyka wystąpienia udaru mózgu.

Twarzą kampanii został Muniek Staszczyk - lider zespołu T.Love.

Nasza praca polegała na zaprojektowaniu całej komunkacji kampanii i jej składników. Powstały billboardy oraz komunkacja w social mediach. Na YT również pojawiła się rozmowa z Muńkiem Staszczykiem, którą też mieliśmy okazję realizować.

 

  W pięciu największych miastach 
 pojawiły się billboardy kampanii. 

 

 

 

Social Media

Ważnym aspektem kampanii są działania w social mediach.

Została zaplanowana komunikacja w największych kanałach. Posty, reklamy i rolki przez cały miesiąc pojawiały się na stronach Zapobiegam.pl







 

 

W ramach podcastów Zdrovo Pogadane zarejestrowaliśmy rozmowę z Muńkiem Staszczykiem o życiu rockandrollowca w obliczu udaru. 

 

Zmierz się z ciśnieniem
Aplikacja mobilna Zappobiegam
Mrofi
Magazyn Udarowy 1na6
Pałgan - auto szkoła
Akademia Neuro Rehabilitacji
System LOOX
Conrad - budownictwo
Żyj z pompą
MotorCar
Szpital im. dr. K. Jonschera
Biuro Podróży ARMADA
Zapobiegam
ideal services
Czytaj więcej Rodo|Oklejanie samochodów

Wszelkie prawa zastrzeżone: Wpól Do Dziewiątej