Zmierz się z ciśnieniem!
To nowa akcja w ramach kampanii Zapobiegam.pl realizowana przez Fundację Udaru Mózgu.
Kampania edukacyjna na temat samokontroli ciśnienia tętniczego krwi, które podwyższone, może być poważnym czynnikiem ryzyka wystąpienia udaru mózgu.
Twarzą kampanii został Muniek Staszczyk - lider zespołu T.Love.
Nasza praca polegała na zaprojektowaniu całej komunkacji kampanii i jej składników. Powstały billboardy oraz komunkacja w social mediach. Na YT również pojawiła się rozmowa z Muńkiem Staszczykiem, którą też mieliśmy okazję realizować.
W pięciu największych miastach
pojawiły się billboardy kampanii.
Ważnym aspektem kampanii są działania w social mediach.
Została zaplanowana komunikacja w największych kanałach. Posty, reklamy i rolki przez cały miesiąc pojawiały się na stronach Zapobiegam.pl
W ramach podcastów Zdrovo Pogadane zarejestrowaliśmy rozmowę z Muńkiem Staszczykiem o życiu rockandrollowca w obliczu udaru.